آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک

تجاری ترین و پولساز ترین بخش کسب و کار ما دیتا بیس و یا پایگاه داده سایت ما می باشد، یا به عبارتی حیاتی ترین و مهمترین بخش مفهوم  تجارت ما. تمام سعی و فعالیت ما  این است  که در فضای بازار  بتوانیم جذب کاربر و مشتری  فروش داشته باشیم و این کاربران  در دوره های زمانی  هر چه کوتاه تر از ما خرید کنند  و  مشتری  و به عبارتی مصرف کننده دوره ای محصولات و خدمات ما بشوند و  در صورت عدم خرید هم ارتباط ما با آنان قطع نشود . 


و از طرفی مشوق دیگران باشند برای مراجعه به سایت ما و این خیلی رکن مهمی خیلی است . معنی و قابلیت  واقعی بانک های اطلاعاتی و  دیتا بیس در سایت هایی است که پویایی دارند یا به اصلاح دینامیک هستند . بانک داده وب سایت برای شرکت ما دقیقا نقش یک وسیله حیاتی در تجارت مانند قطار در حمل نقل ریلی و بار بین راهی در تامین موجودی انبار یک شرکت را دارد یعنی جز ارکان حیاتی و سرنوشت ساز کسب و کار ما می باشد . 


معمولا در سایت هایی که  باشگاه مشتریان دارند این اهمیت پایگاه داده از نظر تجاری و پولسازی و حرکت به سمت یک فروش موفق و هدف گذاری درست و صحیح  معنا مهمتر و دقیقتری پیدا می نماید .  در یک وب سایت می توان پایگاه داده مختلفی تدارک و اطلاعات ارزشمندی دریافت کرد  و در تجمیع این پایگاه های داده می توانیم مهندسی داده کرده و جامعه هدف خود را برای هر کالا و محصول براحتی شناسایی و در جهت منافع مشتریان و منافع سازمان با دید کامل حرکت نماییم . 

 
زمانی که سایت ما دیتا بیس و قابلیت عضو گیری  داشته باشد بعدا می توانیم با مشتریان خود براحتی ارتباط برقرار کنیم  و در شناسایی رفتار آنها مسلط باشیم ، مناسبت ها رو به آنها  تبریک بگوییم و از همه مهمتر عملکرد خرید یا فروش و عملکرد تجاری مشتریان با خبر شویم و برای  ما مشخص بشود  که کی به چه کالا یا خدماتی بیشتر از سایر محصولات ما علاقه دارد و یا  چه دوره  های از زمان از ما این مشتری خرید می کند و یا علت عدم مراجعه به سایت رو در دوره های طولانی می توانیم جویا بشویم یا از طریق ایمیل مارکت یا اس ام اس مارکت سعی کنیم آنها را دوباره به سایت بر گردانیم و مباحثی که در حوزه  مدیریت ارتباط با مشتریان مطرح می شود  از هیمن دیتا بیس معنی گرفته و عملگرا می گردد . اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید و قصد افزایش فروش و صادرات را دارید می تونید با من تماس بگیرید . این مقاله رو برای دوستان خود در لینکدین اشتراک بزارید 



حسین زینی وند 


مدرس کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی و  مجری و مشاور 

پروژه های ملی و بین‌المللی تجارت الکترونیکی 

تماس ۰۹۱۲۱۸۷۰۶۵۱ 





:: مرتبط با: آموزش تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: روش های افزایش فروش , روش های افزایش مشتری , حسین زینی وند مدرس تجارت الکترونیک , بهترین استاد تجارت الکترونیکی ایران , بهترین سخنران تجارت الکترونیکی ایران , بهترین سایت آموزش تجارت الکترونیکی ,
در کسب و کار هیچ موفقیتی اتفاقی نیست
6 اسفند 97 ساعت 07:21 | | حسین زینی وند | ( نظرات )
این موضوع بسیار مهم است که برنامه ریزی و اجرای یک کسب و کار بر اساس الگو ها و مدل های از قبل تدوین و پیاده سازی شده است یعنی هیچ احتمالی برای موفقیت بدون سنجش ها وجود ندارد و تمام کسب و کار های موفق امروز بر اساس بکارگیری الگوهای استاندارد می باشد . بزرگترین آسیب‌شناسی در حوزه تجارت الکترونیکی در کسب و کارها و شرکت ها  را ضعف مهارتی و عدم استفاده درست تجاری از این فرصت به وجود آمده دانست که این فرصت ها در واقع انعکاس درست و صحیح و پیش بینی های صورت گرفته در بوم کسب و کار بر اساس شناخت درست و  علمی آنها می باشد .

[http://www.aparat.com/v/rWjBl]


هیچ چیز در اجرای یک مدل کسب و کار اتفاقی نیست و هر انچه در اینده برای کار ما اتفاق می افتد انعکاس برنامه ریزی و تصویر سازی ما از قبل می باشد . موفقیت حاصل برنامه ریزی و اجرای صحیح آن می باشد . 

این موضوع بسیار مهم است که برنامه ریزی و اجرای یک کسب و کار بر اساس الگو ها و مدل های از قبل تدوین و پیاده سازی شده است یعنی هیچ احتمالی برای موفقیت بدون سنجش ها وجود ندارد و تمام کسب و کار های موفق امروز بر اساس بکارگیری الگوهای استاندارد می باشد . 
حسین زینی وند 
تاجر الکترونیک
مجری و مشاور پروژه های ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی

استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی نوپا قبل از شروع نیاز به مطالعه و برنامه ریزی دارند ، سپس نیاز شدید به مراقبت و تطبیق نتایج کار با هدف گذاری از قبل و سنج انحرافات مثبت و منفی را دارند  و در صورتی که بتوانیم انحرافات منفی را با توجه به تحلیل درست اطلاعات ارزیابی نمائیم به تدریج ساختار و  ضرب آهنگ کسب و کار ما با بازار و کاربران ما تنظیم شده و در این مرحله سیستم سازمان ما به سمت خود کنترلی رفته و در این مرحله کسب و کار ما نیاز به کنترل دارد و ان هم کنترلی در هر فرایند و مرحله  بازخورد این کنترل ها خود می تواند یک برنامه جدیدی برای پیاده سازی ایده ای جدید و الحاق یک برنامه توسعه جدید برای کسب و کار که در این مرجله دوباره اجرای فرایندهای جدید نیازمند مرافبت و سنجش می باشند هر گاه در این مسیر قرار گرفتمی یقین داشته باشید که ما در مسیر و مرحله توسعه می باشیم و متناسب با این مرجله باید سازمان ما نیز از نظر یک سازمان یادگیرنده پرورش و رشد داده شود چون دقیقا مانند رشد یک کودک می باشد که بخواهیم لباس های قدیمی او را به تنش کنیم طبیعتا تمام اچزا آن به کودک سال یا سالیان قبلی کوچک شده و چه بسا باعث بروز مشکلاتی برای کودک گردد .  دوستان و عزیزان توجه داشته باشید تمام این مطالب حاصل مطالعه و تحقیق و پژوهش و مهمتر تجربه عملی در حوزه کسب و کار و نتیجه بررسی بیش از صد مشتری اینجانب در حوزه استارت آپ ها می باشد . منتظر مقالات بعدی من باشید . 



حسین زینی وند 
تاجر الکترونیک
zeinivand's profile picture

مجری و مشاور پروژه های ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی
 مدرس کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی
تماس 

  88720880    

 09121870651




:: مرتبط با: آموزش تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: تاجر الکترونیک پیشرو در توسعه تجارت الکترونیک ایران , بهترین سنخنران تجارت الکترونیک در یران , خبرگان تجارت الکترونیکی ایران , بهترین استاد اموزش تجارت الکترونیک در ایران , آموزش تجارت الکترونیک ,
:: لینک های مرتبط: بهترین سایت اموزش تجارت الکترونیک در ایران , Hossein Zeinivand is an Iranian businessman and entrepreneur known for his controversial views on digital marketing and e-commerce ,